B2B marketing a produktová komunikace pro technologickou firmu v logistice

Balíkobot

Technologická platforma, která propojuje firmy s dopravci a zjednodušuje expedici pomocí automatizace a integrací. Pomáhal jsem tvořit její B2B marketing a vedl jsem vytvoření tří klíčových webových platforem na podporu zviditelnění značky, získávání klientů a zavedení produktů.

Výzva

Balíkobot jako rychle rostoucí startup potřeboval zvýšit povědomí o značce na vysoce fragmentovaném trhu, lépe vysvětlit komplexní produkt a podpořit prodej prostřednictvím digitálních nástrojů. Nabízeli řešení reálného problému – ale jeho hodnota nebyla vždy snadno pochopitelná. Potřebovali jasný hlas, zjednodušit komunikaci, která by oslovila ty správné osoby s rozhodovací pravomocí.

Jak jsem pomohl růstu a škálování

Vytvořil jsem marketingový základ, který pomohl společnosti Balíkobot jednoduše vysvětlit její složitou technologii, oslovit ty správné osoby s rozhodovací pravomocí. Od cílených kampaní až po strukturované webové stránky - každá část byla navržena tak, aby podporovala růst firmy - s jasným sdělením, silnou online prezentací a nástroji.

Výsledek

Značka Balíkobot výrazně posílila svou pozici v B2B segmentu logistiky. Weby se staly klíčovým nástrojem pro adopci produktu i onboarding klientů. Cílené kampaně přinášely nové leady a interní týmy získaly jasnější nástroje pro vysvětlení hodnoty produktu — klienti tak rychleji chápali, co jim platforma přináší.