Marketingové a produktové vedení pro cestovní kancelář zaměřenou na lázeňské pobyty

Hotely Mariánské Lázně

Česká cestovní kancelář specializující se na lázeňské pobyty pro německy mluvící klientelu. Vedl jsem jak marketing, tak digitální transformaci — pomohl jsem zlepšit akvizici zákazníků, zefektivnit interní procesy a nastavit škálovatelné systémy pro dlouhodobý růst.

Výzva

Společnost potřebovala posílit svou online prezentaci, aby efektivněji oslovila německy mluvící klienty a zároveň modernizovat vnitřní systémy, snížit ruční práci a zvýšit výkonnost napříč marketingem a prodejem. Web i interní nástroje potřebovaly zásadní upgrade.

Marketingová strategie

Jak jsem pomohl přilákat a konvertovat více klientů

Jako marketingový manažer jsem navrhl a realizoval full-funnel strategii zaměřenou na DACH trh – od obsahu a SEO po e-mailing a vizuální identitu.

Digitální produktové vedení

Jak jsem pomohl zefektivnit systémy a nastavit škálovatelnost

Jako produktový manažer jsem vedl interní digitální transformaci. Od CRM po správu webů jsem pomohl firmě zjednodušit a automatizovat klíčové procesy.

Výsledek

Díky silnější digitální prezentaci a lepším nástrojům mohla agentura efektivněji obsluhovat více zákazníků. Zlepšilo se získávání klientů na německém trhu, prodejní činnost se stala lépe škálovatelnou a tým se mohl více soustředit na služby než na manuální administrativu. Nástroje jako CRM a automatizace nyní podporují růst i kontinuitu.